fräscht o unikt..  kika in o lämna gärna en kommentar, eller flera..

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av hope obella - 24 januari 2011 23:57

alltså fattar inte va de e som händer mig, men har jäkligt ont i ryggen.. folk har kommit med olika förslag om va de skulle kunna va, men inge stämmer riktigt.. :O


t.ex att de kan bero på för mkt sex, men jag vet att de inte är så för har ej gjort nåt ( 2 much info ksk) hahah, andra säger att jag ksk jobbar för mkt men inte det heller..


men det är däremot ingen som kommit med förslag om hur jag skulle kunna få bort smärtan :(  äre nån som har nåt förslag? e tacksam för alla möjliga förslag som ges..


 




 

Av hope obella - 24 januari 2011 00:00

jag är så himla trött just nu, kom hem precis!

de e ju söndag så var i kyrkan tidigt på morgonen, eftersom det var dop i kyrkan var det lite speciellt i kyrkan.. deltog i Gudtjänsten (om de nu stavas så).. men läste Epistel texten osv! sen vare skit god afrikansk mat :)

 

därifrån åkte jag in till ulriksdal o fixade håret, o de e nu jag kmr hem.. jag e jäkligt nöjd med mitt hår,något jag lixom alltid e :P förresten så byter jag hårfrisyrer hur ofta som helst.. de kmr ni nog märka! de har endast gått 3 veckor på 2011 men har hunnit ändra håret 3 ggr så i think u get what i mean...

 

men när jag väl får tid kan jag lägga upp bilder från de flesta frisyrer jag haft..

 

nu måste jag gå o lägga mig, imorn börjar mitt nya och sista schema på gymnasiet.. de är sämre än mitt gamla schema.. vill ha tibax det :( men men tar studenten snart så längtar som fan!

 

godnatt gmr o gbr  


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


your frenemies, they fear what they dono and they hate what they fear.. that's why they hate moi.. madasuckas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards