fräscht o unikt..  kika in o lämna gärna en kommentar, eller flera..

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av hope obella - 23 januari 2011 01:33

varför blir alltid folk förvånade över att jag lysnnar på svensk musik? får alltid så konstiga blickar och ibland händer det också att folk lägger en kommentar.. t.ex ursäkta men äver Per Gessle du lyssnar på? ja säger jag och tycker om hans musik!

 

 

 

 


 

 

vill bara ha sommar varje gång jag lyssnar på denna låt..

Av hope obella - 23 januari 2011 01:25

Av hope obella - 23 januari 2011 00:28

alltså vart ska jag börja? jagha haft en så jävla lång dag, fullt med skratt, tårar och säg mig vad,.?

 

hade ett mötte idag vi 10 tiden, som varade i 3 timmar sen fick jag äta jätte god mat, min favo rätt faktiskt (lasagne).. åkte sedan till jobbet där jag fick lite dåliga nyheter :( blev inte av med jobbet nä o inget i den stilen, det var något helt annat :/

 

men iaf jag åkte sedan till väsby o träffa en kompis, lång historia, vi snackade i nåra timmar o sen så hände det något som jag ej tänker säga.. men vi hade ett långt samtal om det o det slutade inte så gott men chapter closed om det där..

 

sen får jag ett samtal från någon, ey va händer? nä inte mkt e på g hem, du då! aiit, nä inte mkt chillar bara, kom förbi pizzerian e där. jag, emm aa ksk! jag går dit o det slutar inte så gott det heller.. ahhhhhh va fan..

 

inte nog med det så ska mina kompisar lura mig i 3 jäkla timmar.. :(  men de var faktiskt roligt,.. blev lite tårögd men nu garvar jag bara åt det..

 

nedan kmr nåra bilder från dagens outfitt o min favo maträtt!

 

              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


your frenemies, they fear what they dono and they hate what they fear.. that's why they hate moi.. madasuckas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards