fräscht o unikt..  kika in o lämna gärna en kommentar, eller flera..

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

knass dag

Av hope obella - 23 januari 2011 00:28

alltså vart ska jag börja? jagha haft en så jävla lång dag, fullt med skratt, tårar och säg mig vad,.?

 

hade ett mötte idag vi 10 tiden, som varade i 3 timmar sen fick jag äta jätte god mat, min favo rätt faktiskt (lasagne).. åkte sedan till jobbet där jag fick lite dåliga nyheter :( blev inte av med jobbet nä o inget i den stilen, det var något helt annat :/

 

men iaf jag åkte sedan till väsby o träffa en kompis, lång historia, vi snackade i nåra timmar o sen så hände det något som jag ej tänker säga.. men vi hade ett långt samtal om det o det slutade inte så gott men chapter closed om det där..

 

sen får jag ett samtal från någon, ey va händer? nä inte mkt e på g hem, du då! aiit, nä inte mkt chillar bara, kom förbi pizzerian e där. jag, emm aa ksk! jag går dit o det slutar inte så gott det heller.. ahhhhhh va fan..

 

inte nog med det så ska mina kompisar lura mig i 3 jäkla timmar.. :(  men de var faktiskt roligt,.. blev lite tårögd men nu garvar jag bara åt det..

 

nedan kmr nåra bilder från dagens outfitt o min favo maträtt!

 

              

 
 
Felicia

Felicia

23 januari 2011 17:13

Diggar din stil! :)

http://Feliciasofiemarie.bloggplatsen.se

hope obella

24 januari 2011 22:59

tck :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hope obella - 3 februari 2011 00:32

åh vart ska jag börja? orkar typ inte med gårdagen, onsdag, de har hänt ganska mycket.. mycket mer än jag väntat mig.. e skit trött o inte sur men aa något åt det hållet..   men som tur har jag världens bästa familj, så vi sitter nu o pratar.. d...

Av hope obella - 1 februari 2011 22:22

okay vissa säger att det är onormalt, men jag tycker de helt normalt.. undrar vem som har rätt?   jag har jäkligt mycket att göra just nu, typ så många uppgifter som möjligt. de är ju lixom bara fyra månader kvar.. fyra månader kvar tills det ri...

Av hope obella - 30 januari 2011 20:14

min lördag skulle va perfekt, ja allt var planerat osv.. men men venne vad som hände sen..   jag åker hemifrån till syran o ska hjälpa henne med en grej, därifrån skulle vi dra till nåra kompis o förrkröka o sen vidare till nån okänd klubb o fir...

Av hope obella - 29 januari 2011 19:45

emm fredag, vilken kväll.. alltså venne ens vart jag ska börja lixom.. jo som sagt så åkte vi till väsby o skulle typ festa där :O vi kommer fram o jess allt faans o nu menar jag allt.. chilla där till middnat o sen åkte tibax till the hood! ...

Av hope obella - 28 januari 2011 21:00

jaaaa, helgen e här o fan va jag har längtat efter helgen.. inte för de nåt speciellt som händer men för jag har haft så sjukt mycket att göra i skolan, så de känns skönt att vara ledig :P   men det som händer blir att jag går ut ikväll, de fest...

Presentation


your frenemies, they fear what they dono and they hate what they fear.. that's why they hate moi.. madasuckas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards