fräscht o unikt..  kika in o lämna gärna en kommentar, eller flera..

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av hope obella - 19 januari 2011 19:24

detta förstår jag inte riktigt, min syster har varit här o hälsat på i en vecka. jag kan lova att det enda vi gjorde var att äta, äta och äta.. vi vaknade mitt i natten o åt (lite ovanligt) men ja de gjorde vi.. men ändå så går jag ner 6 kg    wtf? fattar ej hur, men det hände! jag vill inte ens banta ju.. men de lugnt! jag e nöjd så  



tagen för några månader sen.. så detta minus 6   


  

Av hope obella - 19 januari 2011 19:07

de roliga är att jag spenderat min onsdag hemma, skulle ha gått in till stan o träffat **** men kunde inte det, vf? jo för jag vakna med världens huvudvärk.. detta gillar vi ej! har inge apetit, så har ej ätit något på hela dan, förutom det att jag drack oboy och åt en macka tidigt på morgonen.. jag e döts hungrig nu men vill inte ha något :S lr ju choklad skulle jag vilja ha, men har inte ens orken att gå ut till willys som ligger  minuter ifrån mig.. ahhh.. 

men jag ska försöka få mamma att steka mig ägg och kanske kyckling lever till *yummy*




jag vill ha mat nu


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


your frenemies, they fear what they dono and they hate what they fear.. that's why they hate moi.. madasuckas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards