fräscht o unikt..  kika in o lämna gärna en kommentar, eller flera..

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av hope obella - 21 januari 2011 22:08

sedan jag bröt knät den 5 april 2010 har jag haft sån otrolig smärta.. jag fick gå till akademiska på skuten, men fan va de är värdelösa, de hittade tydligen ingeting då.. jag träffade upp till 5 läkare o alla sa samma sak men det värsta var att det inte blev någon bättre med knät utan bara värre..


efter 2 månader får jag en ny tid på löwenströmska sjukhuset i upplandsväsby, där jag träffade en ängel, den läkaren är en ängel, en diamant och min inspirationskälla.. när jag väl blir läkare vill jag var som henne. hon behövde bara titta på mitt knä, röra det lite och sedan sa hon "jag tror du har bruttit menisken, men vi bokar in dig på MR" och det var exakt som hade sagt..


jag hade bruttit menisken och behövde därmed opereras, magnetkamera OP, de låter som en mini operation men man vet inte först m,an varit med om det.


har suttit tillräckligt länge nu för att kunna få ont i mitt knä som inte är på förbättringsväg, så tänkte ta en liten "promenad" i huset för att kunna röra på knät..


återkommer med hur det gick/går för mig vid ett annat tillfälle!


stay fresh

 



Av hope obella - 21 januari 2011 07:37

mamma är en sådan ängel, en diamant och betyder allt   

hon vakna såhär dags o fixa frukost till mig, för hon vet att jag annars inte gör det.. du e bäst mamma..

DU O JAG MOT VÄRLDEN <3   

Av hope obella - 21 januari 2011 00:04

det har varit eller blir en lång dag idag.. precis som vanligt! vaknade jäkligt tidigt och åkte till skolan, och skolan gick som vanligt oxå, halv tråkigt sådär! därefter gick jag ner till stan och shoppa lite, kände att jag behövde det, köpte skor, leggings och lite till.. kmr lägga upp några bilder.. '


men iaf åkte hem sen o var jäkligt hungrig, precis då jag skulle äta kom jag på att jag var tvungen att åka ner till v-ringen o lämna något o så åkte jag dit o stannade där i drygt en timma (ute i kylan förresten)..


när jag kom hem var jag döts hungrig men hade ingen apetit, fast tvingade i mig stekt ägg med ost på *yummy'.. nu ska jag plugga i typ två timmar o sen gå o lägga mig, venne vad morgon dagen för med sig!










    






 






   






  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


your frenemies, they fear what they dono and they hate what they fear.. that's why they hate moi.. madasuckas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards