fräscht o unikt..  kika in o lämna gärna en kommentar, eller flera..

Alla inlägg under februari 2011

Av hope obella - 3 februari 2011 00:32

åh vart ska jag börja? orkar typ inte med gårdagen, onsdag, de har hänt ganska mycket.. mycket mer än jag väntat mig.. e skit trött o inte sur men aa något åt det hållet..

 

men som tur har jag världens bästa familj, så vi sitter nu o pratar.. de piggar upp mig lite! behöver det så jävla mkt.. men ska gå o lägga mig nu så jag orkar med skolan imorn eftersom det blir en jäkligt lång dag.

 

här e några av mina favo r&b låtar.. gammla men who gives a shit, älskar dem  










Av hope obella - 1 februari 2011 22:22

okay vissa säger att det är onormalt, men jag tycker de helt normalt.. undrar vem som har rätt?

 

jag har jäkligt mycket att göra just nu, typ så många uppgifter som möjligt. de är ju lixom bara fyra månader kvar.. fyra månader kvar tills det riktiga livet börjar, fyra månader kvar till jag ...

 

anyways grejen e den att jag spenderar sjukt mkt tid i skolan än jag gör hemma, jag e typ i skolan från 9:00 till 21:00.. ni fattar nog hur mkt tid det där är, med tanke på att det är måndag-fredag    

 

jag tycker det normalt eftersom att jag har mycket att göra, men de e många som däremot inte håller med.. va tycker ni?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


your frenemies, they fear what they dono and they hate what they fear.. that's why they hate moi.. madasuckas

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards